elinjanson

Direktlänk till inlägg 24 januari 2015

Dag 19

Av Elin Janson - 24 januari 2015 00:55

Dag 19 och min Födelsedag!! Haft en sån sjukt bra dag. Med massa fina presenter och fina gratulationer. Och träning o demo.


Började med gröten som vanligt. Ska köpa hem Ganola och mer havregryn , samt börja med ägg och knäckebröd igen. 

Lunch idag blev sallad från vivaldi ,,,, GALET GOTT!!!

Middag Potatisgratäng med lövbiff och sallad, och vin!! 


Har druckit en drink ikväll också , fyller man år så gör man..

 

Dagens lunch

 


Dagen pass blev löpningen jag hade planerat här om dagen. OCH jag kan inte vara lyckligare!!! Jag tog mig genom 1 mil för första gången i mitt liv, och under 1 timme. Så stolt. Vet inte exakt vad som är bra tid, men jag vet för mig själv att det är bra att bara ta sig igenom de. Fegade med första 20 min på nivå 9, resterande tid 10, sista 10 min blev 11,12. Vet att jag kommer kunna ta en bättre tid, men idag handlade det om att ta sig igenom det utan stop, SÅ STOLT

 



Efter detta blev det Celsius Demo , så himlans kul! 


Summerar min dag som super bra!!! Galet nöjd ! Nu säger jag godnatt och laddar inför sista passet för veckan, vilodag på Söndag.  


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Janson - 27 januari 2015 22:28

Lika trött idag som igår,,,, men imorgon blir det en special vilodag. Har tatuerat mig idag, så vill inte träna när den är så färsk, kan nog bli en promenad eller så.    Frukost idag blev Flingor med möljk, superäckligt men de va de ja hade hemma...

Av Elin Janson - 26 januari 2015 17:38

Dag 22 , snart 1 månad! Tiden går sjukt fort. Hade vilodag igår inte så mkt mer att säga om de.    Idag tog jag lång sovmorgon, mådde sådär när jag vaknade vid 9.00 så jag sov vidare till 11. Kändes fortfarande sådär, tog en shake och drog mig ne...

Av Elin Janson - 26 januari 2015 17:32


Glömt skriva!   Uppvärmning Crosstrainer 20 min. ca 3,5 km   ÖVNINGAR: - RYGGLYFT 3x20 på bänk - SIDOLYFT med vikt 3x20 - PULL-UPS 3x10 - TRX magövnig     UTMANINGEN: 19.30      TRX magövning       ...

Av Elin Janson - 22 januari 2015 23:42

Jättesen uppdatering, har glömt bort mig helt enkelt.   Frukost som vanligt gröt med kanel- en apelsin och en kopp kaffe dagen till ära också. En riskaka till mellanmål. Lunch blev en god sallad från Joe´s, så jäkla gott verkligen! Till de så...

Av Elin Janson - 21 januari 2015 22:42

Snart dags att släcka lampan och sova. Dagen har vart superskön. Snacka om kontrast från igår.   Frukost blev Gröt med kanel och äppelbitar. Drog till med en proteinshake också. Mellanmål Banan Lunch Pasta Carbonara, snacka om fantasilös. M...

Presentation


elin janson

Fråga mig

25 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards