elinjanson

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Elin Janson - 21 januari 2015 22:42

Snart dags att släcka lampan och sova. Dagen har vart superskön. Snacka om kontrast från igår.


Frukost blev Gröt med kanel och äppelbitar. Drog till med en proteinshake också.

Mellanmål Banan

Lunch Pasta Carbonara, snacka om fantasilös.

Middag Torsk, Potatis och nån fantastisk sås.


 

Ser inte så gott ut, är väl ingen fotograf....... 


Började dagens pass med Linnea. Vi körde rygg. Det va riktigt nice att testa på massa nytt, och hon hade så bra koll på hur man skulle göra, samt att jag blev väldigt impad av henne och hennes styrka ,,,,FANTASTISKT!!! 

Efter ryggdelen med henne så blev det Member 24s gruppträning/ cross. 30 min. Riktigt svettigt och kul som sist, ska verkligen fortsätta att gå på dom passen. 


ÖVNINGAR:

- MARK 5x5
- CHINS FAILURE x 4
- SMALA LATS 10×4
- HANTELRODD 8×4
- BREDRODD 10x4
- SHRUGS 10x4

 

 

 

Har så sjukt ont i mina fingrar från dagens övningar också , är väl rätt ovan fortfarande. Kommer från Marken och Chinsen. Men vafan det ska synas att man krigar.

 

Imorgon blir det gruppträning igen, sen tänkte jag köra på Cardio så långt benen bär, tänkte försöka springa 1 timme. Testa om jag kan vinna över mig själv, har hört att allt sitter i huvudet. 

Presentation


elin janson

Fråga mig

25 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards