elinjanson

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Elin Janson - 18 januari 2015 20:44

Söndagkväll! Blev helt jäkla slut efter dagens benpass. Känner mig sjukt trött och matt i hela kroppen. Tror att jag går in i den tuffaste veckan nu men också i den veckan som kommer ge mig vändningen då allt kommer växlas upp. Vecka 3 liksom, kroppen är trött för ovanan, men det är väl nu den kommer finna balansen i mitt tränande också. 


Dagen började med en sjuuuuukt lång sovmorgon, resultatet blev en Herbalife shake till frukost eftersom jag vaknade så sent. 

Till lunch blev de mina berömda fiskpinnar med spenat, snabbt enkelt och gott, vad mer kan jag säga?

Middag blec falukorv med makaroner och sallad. Med tanke på min matta kropp så  tog jag pasta till. 


 

Sista dagen på veckan som sagt och jag har vart så glad idag, och det beror på att jag har haft en kanon vecka när jag tittar tillbaka, blev lite jobb och en massa kvalitetstid med vänner tillsammans på gym eller födelsedagsfirande hemma till krogen. Så jag har vart så otroligt nöjd. 


Dagens pass inleddes med 10 min löpning. Bättring på distansen idag och det kändes fabulöst heheh. 


ÖVNINGAR: 

- BENPRESS 3x15 

- FRONT SQUATS 3x15 ökat vikten på denna. 

- SQUATS 3x30 

- UTFALLSTEG 4x 30 

- FÄLLKNIVEN VARIANT, fokus på ländryggen i golvet hela tiden. 3x20

- CRUNCH på bänk 3x15

- BENLYFT på bänk 3x15

- SIDO CRUNCH 3x30 


Tror det va allt. Avslutade passet med 10 min rodd. 

 

Imorgon är det måndag och det innebär vägning & mätning. Spännande spännande, jag tror dock att det står still. Kommer nästa vecka istället. 


Mer vecka 3. Jobb Mån, Tis,Lör.  

                   Demo Celsius ICA MAXI HÄLLA mellan 15-19 
                   Fyller 21 
                   Fira mig med vänner.


Lika peppad som förgående veckor, välkommen vecka 3. 





Presentation


elin janson

Fråga mig

25 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards