elinjanson

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Elin Janson - 19 januari 2015 20:55

MÅNDAG kära måndag, ny vecka äntligen ! Jag känner på mig att veckan kommer bli bra. 

Började dagen med mätning och vägning. Vågen står som sagt typ helt still men jag hade gått ner något pytte litet. Måtten såg bra ut! Kommer nedan-


Frukost idag va lite gröt med Kanel och en banan. En kopp espresso också.

Lunch blev pasta carbonara- sjukt gott men oj så inte nyttigt. Men vad gör det??? inget.

Middag soppa.  Någon jag inte vet va de va. God va den iaf.


Dagens pass blev innan jobbet. Men jag har bestämt mig för att inte göra den lösningen igen,, bara stressigt när mitt andranamn är sova, har så sjukt svårt att vakna när klockan ringer.


10 min löpband fick inleda som vanligt. Därefter blev det ett snabbt armpass. 


ÖVNINGAR: 

- BICEPS IDIOTEN 7,7,7 x3 

- HANTEL PRESS bröst 15x3 ökat vikten

- AXELPRESS 10x3

- PULLOVER 15x3

- BICEPSCURL på kabelmaskin 15x3

- PULL-UPs 10x3


Påbörjat en liten resa utmaning till. Jag ska till sommaren kunna köra pull ups som sagt. Grönt band ett tag till sen ska jag börja testa med knät i istället för foten för att vänja kroppen att vara som den ska vara så att säga. När de går lätt så blir det att gå ner på en annan färg på bandet.  HEJA MIG!!!! Ska klara det°

 


MÅTT OCH VIKT:

Vikt: 65,5

Byst: 73 cm

Mage: 79 cm

Rumpa: 98 cm

Övre Lår : 58 cm

Överarm : 29 cm


Vikten som sagt samma typ. Kan säga 2 hela kg nu på två veckor, helt okej.

Men förändringen jag gillar bäst är Magen -6  och Rumpan -3 


Jämför jag mina mått v.2 nu som v2 på fintessfighten för ett halvår sen så har jag gjort samma minskning på alla plan, rätt lustigt. 


Imorgon blir det kvällspass och UTMANINGEN, samt Pull- Ups hahah heja mig och mina små mål. 



 

 



Presentation


elin janson

Fråga mig

25 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards