elinjanson

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Elin Janson - 11 januari 2015 23:51

Sådär, nu har jag tid att skriva om dagen.  

Dagens frukost blev 2 ägg och en riskaka, tidsoptimisten som jag är hann inte fixa något annat innan jobbet.  Frukost är något jag måste bli bättre på och mina mellanmål. 


Lunch blev en köttwook med ris. Supergod med alla wookgrönsaker och curry. 


Middag blev köttbullar och sallad. 


Va ett tag påväg att strunta i träning för att jag kände att jag inte skulle hinna då jag och pappa skulle på bio 21 och skulle dra runt 20. Men jag tog mig iväg.

Veckans sista pass blev ett cardio pass. 4km löpning 20 min, följt av rodd i 10 min. Sen hann jag inte mer. MEn jag är supernöjd med de! bra tid på bandet, går att bättra men jag är nöjd. 


Imorgon är det dags för att mäta och väga igen tror på att de inte hänt så mkt än förutom att jag faktiskt redan kan säga att jag känner hur givande träningen är för mig, jag blir gladare och piggare. 


Nu är det sovdags! 

TOMORROW 

 


Av Elin Janson - 11 januari 2015 02:06


  Dagens Boxjump !  Andra gången i mitt liv. Feg tjej som är rädd för att ramla eller göra illa sig på denna! Men det går !!


Tack och God Natt!!

Av Elin Janson - 11 januari 2015 01:46

Idag va det helt och hållet omöjligt att gå upp ur sängen,, hur jag än försökte så kändes det bättre att ligga kvar så det fick bli ett kvällspass. 


Frukost Blev ett ägg och en riskaka och en celsius. 

Mellanmål Riskaka. Har vart bäst på att dricka vatten idag också, kors i taket! Jag som är sämst på att dricka vatten alltid annars. Drack 1,5 l på jobbet och sen 3 shakes på gymmet. 


Dagens lunch är jag riktigt nöjd med! det blev en supergod tonfisksallad tillsammans med en celsius. 


Träningen blev som sagt efter jobbet Ca 1 timmes pass. 

Började med 20 min löpning.


ÖVNINGAR:

- BOXJUMP 4x15

- BICEPSCURL med kabel 3x15

- PUSHDOWNS kabel 3x15

- PULLOVER kabel 3x15


UTMANINGEN: 18 min 

Gick bättre än väntat idag och det blir tungt nästa gång det är dags. 


Är supernöjd med dagen och laddar om för en jobbsöndag och veckans sista pass, helt galet vad veckan har gått fort!  


 



Presentation


elin janson

Fråga mig

25 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards