elinjanson

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Elin Janson - 7 januari 2015 22:15

Dag 3 done ! Känns så sjukt bra just nu, känner att jag har hittat glädjen och motivationen för dehär, kännner mig sjukt taggad ! Hoppas att det håller i sig. 


Ledig dag idag så förutom dagens otroligt härliga pass med Emma så har jag bara tagit det lugnt!


Frukost blev 2 ägg på Wasas Havreknäckebröd och en kopp kaffe. Låter lite kanske lite men jag blev iaf belåten!  

Blev en latte på stan tillsammans med min mamma. Följde upp det med en sallad från Joes corner på stan. Perfekta lunchen, en ordentlig sallad där jag kan välja fritt vad jag vill ha + en supergod färskpressad juice , allt för 59 kr,,,, helt otroligt ;)


Dagens pass med Emma då! Började med rask promenad 10 min på bandet.


ÖVNINGAR:
- AXELPRESS 3x15 

- BICEPS ( idioten / trappan ) 7 korta reps följt av 7 korta övre reps och tillsist 7 hela x3 ------ hur fan förklarar jag detta bra?? tur att jag förstår 

- LIGGANDE BENLYFT 3x15
- SITUPS PÅ BÄNK 3x12 

- SIDOCUNCH MED VIKT 3x30 

- SITUPS 3x20 

- SIDOLYFT MED KETTLEBELL 3x12


Vi körde Utmaningen som jag har också, vi delade på övningarna hjälptes åt så att säga. 

Riktigt nöjd med dagen! 


Imorgon väntar jobb igen, lär bli massa sprig igen borde skaffa en stegräknare för skojs skull! Ett sent pass väntar då också! 


God Natt! 

 

Av Elin Janson - 7 januari 2015 00:04

Dåså då va dagen slut ! puuuh,,,,, Blev lite ändrade planer, visst visste jag att det skulle bli ett sent pass idag ,men inte såhär sent! 

Började dagen mindre stressigt idag, hann sitta och äta min granola kakao/hallon i lugn och ro. Efter det har jag jobbat. Mycket mycket spring där måste jag säga! Till lunch blev det rester från igårkväll ( kebab sallad) och en Celsius + massvis med vatten. 


Efter jobbet tog jag mig på cykeln till Emma, ingen bil alltså ;) ;) Där hade hon och Anna hade lagat en fantastiskt god lasagne, blev lite dricka till maten och efter lite morötter och gurka med lite dipp. Bra att redan börja tillåta sig äta massa, men måttligt och med tanke på att jag inte ätit alla mellanmål så har jag plats för några kcal extra ! 


Kom till gymmet runt 22.40 typ, uppvärmning blev 15 min löpband.


ÖVNINGAR:

- BICEPS ( på stående kabelmaskin) 3x15
- TRICEPS - PUSHDOWNS 3x15

- DIPS 3x15
- VANLIGA SITUPS 3x25
- MAGÖVNING MED TRX BAND  3x15
- PULLOVER ( en favorit)  3x20 
- CHINS med hjälp vikt 2x10 

- LATSDRAG 2x15


 


Lagom trött nu! 

GOD NATT heja dag 3 !!


Presentation


elin janson

Fråga mig

25 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards